Vitamine si alimente ce ajuta in mod natural imunitatea – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Vitamine si alimente ce ajuta in mod natural imunitatea

Articole

Imunitatea reprezinta capacitatea organismului de a opune rezistenta in fata activitatii agentilor patogeni. Sistemul imunitar este alcatuit din mai multe elemente individuale, care sunt interconectate si lucreaza impreuna pentru a proteja organismul de infectii.
Un sistem imunitar puternic rezulta atunci cand cauzele care au dus la slabirea acestuia sunt inlaturate. Acest lucru se poate realiza prin schimbari importante in stilul de viata – odihna, relaxare, eliminarea stresului, sport si renuntarea la vicii, dar si prin furnizarea elementelor nutritive de care sistemul imunitar are nevoie, prin utilizarea de tratamente naturale pentru imunitate scazuta.

Exista cateva vitamine si minerale recunoscute pentru rolul lor de a intari sistemul imunitar. Daca mananci sanatos, ai o dieta echilibrata pe baza de fructe si legume, inseamna ca vei putea sa asimilezi acesti nutrienti necesari pentru o imunitate de fier.

Vitamina A ajuta imunitatea in mod natural

Vitamina A – aceasta sustine functionarea normala a sistemului imunitar ajutand la formarea globulelor albe care produc anticorpi. Printre cele mai bune surse de vitamina A sunt ouale, legumele cu frunze verzi si uleiul de ficat de cod.

Vitamina C – sustine functiile celulare de care are nevoie sistemul imunitar. Portocalele, broccoli, rosiile, capsunile, sunt printre cele mai bune surse de vitamina C.

Vitamina D – ajuta mentinerea unui sistem imunitar puternic, capabil sa lupte rapid impotriva infectiilor. Cea mai mare parte din vitamina D este furnizata de soare.

Zinc – acesta contribuie la functionarea normala a sistemului imunitar si poate fi gasit in fructele de mare, carnea rosie, naut, oua, dovleac si seminte de floarea soarelui.

Pentru ca alimentatia sanatoasa si echilibrata este vitala pentru mentinerea unui sistem imunitar sanatos, sunt cateva alimente care ajuta la o si mai buna functionarea a acestuia:

  • Scortisoara reduce capacitatea bacteriilor de a se inmulti.
  • Sucurile de fructe sunt o sursa importanta de vitamina C care ajuta in lupta impotriva infectiilor. Vitamina C nu poate fi asimilata de organism, asadar este nevoie sa consumi alimente care o contin, de preferat chiar zilnic. Portocalele, lamaile si lamaile verzi au un continut mare de Vitamina C.
  • Broccoli este o sursa importanta de vitamime A, C si E. Este de prefarat sa fie consumat crud pentru a-si pastra toti nutrientii.
  • Carnea de pui contine zinc, iar zincul este necesar pentru a produce globulele albe astfel incat organismul sa poata lupta cu infectiile.
  • Usturoiul crud este aliatul numarul unu al unui sistem imunitar puternic, fiind un tratament naturistapreciat de multi. Usturoiul are proprietati antibacteriene si anti-infamatorii, ajutand in lupta cu boala si ajutand recuperarea.
  • Iaurtul contine culturi naturale de bacterii bune care ajuta sistemul imunitar sa lupte cu bacteriile daunatoare. Consumul de iaurt in toate formele si combinatiile alimentare este benefic si deoarece contribuie si la formarea de globule albe in sange.
  • Ardeiul iute rosu sau verde are un efect incredibil asupra sistemului imunitar. Ardeiul iute contine o cantitate mare de vitamina A si vitamina C, nutrientii despre care se stie ca ajuta la buna functionare a sistemului imunitar, si capsaicina  care ajuta la eliberarea congestiei nazale in cazul racelilor.

Adauga comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.