facebook-page-view
Mai multe produse
No products were found.
Publicat la: 2023-09-25
Vizualizari: 869
Comentarii: 0
Trucuri simple pentru a ușura digestia

Nu doar bucuria gustului, în timpul mesei, este importantă, ci și cum te simți după. Senzația de „prea plin”, balonarea, crampele abdominale anulează toată plăcerea de 15 minute a mâncatului și, în general, scad calitatea vieții de zi cu zi. Vestea bună este că, fără prea mult efort, cu doar câteva trucuri simple, poți ușura digestia. Încearcă-le și tu!

Condimentează preparatul. Simplul gest de a adăuga în mâncărurile tale anumite condimente va preveni toată suita de neplăceri digestive. Piperul, ghimbirul, cimbrul, semințele de coriandru și de fenicul, tarhonul sau chimenul contribuie la buna funcționare a aparatului digestiv.

Atunci când simți nevoia de ceva dulce, înlocuiește pe cât posibil zahărul cu fructele. Sunt bogate în fibre și asigură un bun tranzit intestinal. Oricum, ține cont că desertul nu se consumă după masă. El trebuie să fie o gustare separată și este bine să fie însoţit de apă sau ceai, pentru a dizolva glucidele conținute.

Introdu în alimentație grăsimi sănătoase, enzime digestive și probiotice, care ajută foarte mult digestia. Enzime digestive naturale, din plante medicinale, poți lua prin capsulele Digestie ușoară de la Fares. Conțin papaină și bromelaină, similare enzimelor secretate de pancreas.

Hidratează-te mai mult! Corpul nostru are nevoie de lichide, unul dintre rolurile lor fiind acela de a facilita digestia. Pentru un plus de efect, bea ceaiuri medicinale cu efect carminativ, stimulent digestiv,ceai cu efect digestiv antispastic. Ceaiul Digestie Ușoară este recomandat în caz de indigestie, digestie lentă, balonare, greață. Îl găsești și în varianta bio.

Prepară alimentele prin fierbere la aburi. Dacă nu ai un aparat electrocasnic specific, pune-le într-o sită deasupra vasului în care se află apa în clocot. Substanţele nutritive se păstrează mai bine, alimentele preparate sunt gustoase şi uşor digerabile. Le poți condimenta apoi cu ce mirodenii dorești.

Este indicat să mănânci la ore regulate: dimineaţa mai multe lichide (apă, ceaiuri sau sucuri naturale), urmate de un mic dejun consistent, fructele pe post de gustare, prânzul să conțină întotdeauna şi legume, iar seara mănâncă devreme, ceva uşor (o salată sau o supă de zarzavat).

Și mișcarea ajută la o digestie bună. Încearcă să faci zilnic activitate fizică cel puţin 15 minute: mergi pe jos, urcă scări, plimbă-te!

Fares Separator Left
Fares Separator
Fares Separator Right
ADAUGĂ COMENTARIU
Leave a Reply

Brandurile Fares

Consimțământ pentru cookie-uri