Discută cu
medicul Fares
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Trucuri inedite pentru a scăpa de stres

Articole

Nu există zi în care să nu ne încărcăm psihicul cu emoții negative, indiferent de voința noastră. Pe unii, mai sensibili, îi afectează mai mult, pe alții mai puțin. Cum reducem stresul? Uite câteva modalități simple, inedite, care pot fi urmate în fiecare zi și pe care specialiștii le consideră eficiente.

  • Mestecă gumă: Cercetătorii australieni au descoperit că persoanele care mestecă gumă în momente de stres se simt mai puțin încordate și au nivelul cortizolului (hormonul stresului) mai scăzut cu 18%. Este suficient să mesteci timp de 10 minute și vei simți o eliberare de emoții negative.
  • Bea ceai: Un studiu realizat de University College Londra (UCL) arată că oamenii care au băut patru porții de ceai negru pe zi, timp de șase săptămâni, au fost capabili să se elibereze mai repede de stres. Atenție, ceaiul negru și cel verde trebuie băute doar în prima parte a zilei, pentru a nu-ți afecta somnul.distonoplant
  • Masaj: 15 minute de masaj fac minuni! E suficient să-ți masezi zonele tensionate de două ori pe săptămână, timp de câte 15 minute, și vei reuși să diminuezi nivelul de stres, probabil prin calmarea sistemului nervos.
  • Scrie despre stres: Te poți elibera de emoțiile negative și dacă scrii despre ele timp de 15-20 de minute. Așezarea sentimentelor pe hârtie pare să organizeze gândurile.
  • Ascultă muzică: Este cunoscut faptul că muzica poate declanșa emoții pozitive și reduce nivelul de hormoni ai stresului, așa că profită la maximum de melodiile preferate, punându-le pe „repeat”.
  • Pauză de la tehnologie: Închiderea calculatorului sau deconectarea tuturor surselor de la internet poate reduce anxietatea. Cercetătorii californieni au ajuns la concluzia că o pauză de 30-45 de minute te poate scăpa de perioada de stres.
  • Fă curățenie: Tensiunea acumulată peste zi se poate elibera și prin treburile casnice. Timp de o oră, poți împături/călca hainele, poți spăla vase sau poți da cu aspiratorul. Acțiunea monotonă ajută mintea să se relaxeze.
  • Apelează la farmacia naturii: Există plante care au puterea să te calmeze, să reducă tensiunea, să-ți redea starea de bine. Gama Distonoplant, ce contine capsule, ceai si roll-on, vine în ajutorul oamenilor care au tulburări depresive ușoare, medii, stări anxioase și distonie neurovegetativă, într-un cuvânt, pacienți nou diagnosticați. Aceste produse din plante sunt eficiente în perioade de tensiune mentală, nervoasă și de anxietate. Reduc extenuarea și iritabilitatea, ajută în caz de oboseală și de dureri de cap induse de stres, dar sunt eficiente și în problemele cu somnul.
  • Oxigenează-ți creierul: Fă exerciții ușoare de gimnastică cu fereastra deschisă, căutând să-ți sincronizezi respirația cu exercițiile. Spre exemplu, mergi pe jos și, la patru pași, inspiră profund; apoi timp de patru pași, expiră. Orice tip de sport este un remediu excelent împotriva stresului.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.