Trucuri inedite ca să mănânci mai puţin – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Trucuri inedite ca să mănânci mai puţin

Ceaiuri

Cea mai importantă regulă dacă vrei să slăbeşti, este să mănânci mai puţin. Regulă greu de îndeplinit de către mâncăcioşi, al căror stomac cere cantităţi mai mari de mâncare. Ca să-ţi potoleşti foamea trebuie să-ţi păcăleşti mintea. Pentru asta, ai nevoie de „trucuri”.

–          Foloseşte farfurii mici. În ele, mâncarea pare mai multă decât pe un platou.

–          Şi culoarea farfuriei contează, spun experţii. În urma unor studii, s-a stabilit că dacă aceasta e în contrast cu nuanţa mâncării, te saturi mai repede şi ai tendinţa să mănânci mai puţin. Se pare că farfuriile de culoare albastră scad din pofta de mâncare.

–          Mestecă încet şi concentrează-te pe mâncare. Masa trebuie să dureze circa 20 de minute pentru ca informaţia că te-ai săturat să aibă timp să ajungă la creier.

–          Ia masa în compania cuiva. Ai văzut că atunci când mănânci în oraş cu cineva şi mesteci mai potolit, fără să înfuleci ca acasă, mai faci conversaţie, masa durează mai mult şi tu te simţi sătul fără să fi mâncat cantităţi prea mari de mâncare.

–          Nu mânca în faţa televizorului, pentru că vei fi furat de peisaj şi fără să-ţi dai seama, vei mânca mai multe alimente

–          Bea lichide înainte de masă. Astfel, cu stomacul plin, nu vei mai putea consuma atât de multă mâncare. Se spune că adesea oamenii confundă foamea cu setea şi că, dacă beau un pahar cu apă atunci când simt nevoia să mănânce ceva, pofta dispare.

–          Apoi, ceaiurile sunt de un real ajutor. Unele plante medicinale au, printre alte efecte, şi acela de a scădea pofta de mâncare. Spre exemplu ceaiul verde, ceaiul de mentă, din frunze de senna sau de rădăcină de cicoare.

–          Tot înainte de masă mai poţi consuma seminţe sau tărâţe de psyllium cu multă apă. Ele se umflă în stomac şi, la o oră de la administrare, apare senzaţia de saţietate care durează. Acelaşi efect îl au seminţele de chimen, pe care le poţi folosi sub formă de infuzie. Foarte bune sunt şi seminţele de in. Măcinate şi combinate cu apă, ele formează un strat protector pe suprafaţa mucoasei gastro-intestinale, graţie conţinutului bogat de mucilagii. Şi aşa, nu te mai roade stomacul de foame.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.