Top 5 alimente pentru hipertensiune arterială – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Top 5 alimente pentru hipertensiune arterială

Sfaturi Practice

 

Tratamentul hipertensiunii arteriale constă în anumite medicamente sau remedii naturale, o anumită dietă specifică,  o viaţă calmă, repaus şi relaxare intermitentă. În dietă se recomandă restricţia consumului de sare, evitarea prânzurilor copioase, a băuturilor alcoolice, a cafelei dar şi recomandarea anumitor alimente. Dintre acestea, la loc de cinste se află următoarele alimente utile în hipertensiunea arterială.

Natura ne oferă alternative lipsite de efecte secundare pentru numeroase afecțiuni printre care se numără și hipertensiunea arterială.

Schinduful este un aliment-medicament foarte eficient pentru scăderea tensiunii arteriale. Se poate pune în supă, terciuri de cereale sau prepara sub formă de ceai. Este un aliment hrănitor care dă un gust aparte mâncărurilor. Se pot face cure de ceai de schinduf din care se beau, de 2-3 ori pe zi, câte 1 cană, timp de 2-3 luni.

Usturoiul este unul din alimentele celebre, cunoscute pentru virtuţile sale deosebite în pentru scăderea tensiunii arteriale, a colesterolului, tonifierea inimii. Reţete străvechi pe bază de usturoi ne-au parvenit atât din Egipt, Orient căt şi medicina tradiţională dacică. Consumul a 1-2 căței de usturoi zdrobiți atunci când valorile tensiunii arteriale sunt crescute au efecte foarte bune atât asupra psihicului cât şi asupra vaselor de sânge şi presiunii sanguine. Când este zdrobit, usturoiul generează hidrogen sulfurat, care ajută fluxul sanguin şi scade presiunea asupra inimii. O variantă de administrare este consumul a 5-6 picături de suc ​​de usturoi amestecate cu 1 linguriţă de miere de două ori pe zi.

Lămâia este una dintre cele mai bune remedii pentru hipertensiune.Conține cantități mari de vitamina B, ajutând astfel la prevenirea insuficienței cardiace.Lămâia are efecte benefice şi asupra colesterolului, calităţii sângelui, pereţilor vaselor de sânge, ținând sub control, astfel, tensiunea arterială. Lămâia.Consumul de suc proaspăt de lămâie dimineața, pe stomacul gol, este foarte bun pentru a preveni apariţia hipertensiunii arteriale. Se poate mixa cu 200ml apă caldă şi 1 linguriţă de miere.

Mierea de albine are multiple efecte benefice asupra întregului aparat cardiovascular.Are un efect calmant asupra vaselor de sânge și ajută la reducerea nivelului tensiune arterială. Se poate consuma împreună cu suc ​​de ghimbir şi polen de 2 ori pe zi.

Țelina ajută la reducerea hormonilor stresului care contractă vasele de sânge, mărind nivelul tensiunii arteriale.Consumul regulat de țelină ajută la îmbunătățirea nivelului tensiunii arteriale. Se poate consuma sub formă de suc proaspăt amestecat cu suc de lămâie, amesecat cu suc de sfeclă roşie sau sub formă de salată, piureuri de legume crude sau supe crude.

Află ce trebuie să eviți pentru a preveni hipertensiunea arterială, aici.

Află care sunt remediile naturale pentru hipertensiunea arterială, aici.

Adauga comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.