facebook-page-view
Mai multe produse
No products were found.
Publicat la: 2023-02-24
Vizualizari: 372
Comentarii: 0
Tehnici rapide care te ajută să scapi de anxietate

Stresul și anxietatea – bolile secolului. Adesea fără să ne dăm seama, ele sunt permanent cu noi, într-o măsură sau alta. Se accentuează și pun probleme atunci când suntem în situații limită, când încă o problemă, o îngrijorare, o remarcă negativă din partea celor din jur parcă ne doboară. Soluția? Există câteva metode care ajută la îndepărtarea simptomelor anxietății în mai puțin de 5 minute.

Ia pauze în mod corect. Când te afli într-o situație-limită, în care timpul te presează, e aproape imposibil să nu te simți copleșit de gândurile negative. Un truc util e acela de a te retrage într-un colț liniștit, unde să pui „pauză” gândurilor. Respiră adânc, concentrează-te pe detalii care îți plac, eliberează-ți mintea de griji și permite-i creierului un răgaz de relaxare. În doar câteva minute vei avea senzația că te-ai odihnit câteva ore bune și că ești gata să îndeplinești sarcinile.

Relaxarea musculară. Când ești anxios, ți se produce și o tensiune musculară accentuată. Ca să te detensionezi, stai în picioare, cu trunchiul perfect drept, apoi contractează fiecare grupă de mușchi pe rând, menținând tensiunea câte 10 secunde. Începe cu piciorul drept, continuă cu cel stâng și încheie exercițiul cu mușchii feței.

Gândește-te la lucruri pozitive. Afirmațiile pozitive te ajută să scapi de stres. Fie că repeți în gând fraze pozitive sau le scrii pe hârtie, mintea ajunge să se concentreze pe informații optimiste, iar atenția este distrasă de la sursele de stres.

Ancore vizuale. O altă tehnică rapidă de reducere a anxietății este îndreptarea privirii către un element cu efect calmant asupra psihicului. Poate fi cerul, apa, poza persoanei iubite sau un peisaj preferat.

calmeaza starile de stres si agitatieApelează la ajutoare din natură. Capsulele Distonoplant Forte de la Fares conțin plante cu proprietăți calmante, adaptogene, și astfel ajută la menținerea echilibrului mental, emoțional, reduc iritabilitatea și durerea de cap, îmbunătățesc rezistența organismului la stres, la oboseală.

Consumă gustări sănătoase! Când simți că te apasă responsabilitatea luării unei decizii importante și tot ce te înconjoară îți provoacă neliniște, încearcă să iei o gustare sănătoasă. Fructele deshidratate sunt potrivite în astfel de situații, pentru că ele conțin glucoză, iar aceasta poate contracara efectele negative resimțite la nivelul sistemului nervos.

Fără informații negative. După o zi obositoare și stresantă, urmărirea știrilor cu informații negative poate duce la adevărate explozii de anxietate. Studiile au demonstrat că aflarea despre evenimente supărătoare ce s-au petrecut recent nu doar că ridică nivelul de stres, dar accentuează disconfortul fizic general. Mult mai bine ți-ar face, seara, să te relaxezi cu o carte bună sau să te uiți la un film de comedie.

Respiră profund! Tehnologizarea a dus la declanșarea unui fenomen numit „apneea ecranului”. În traducere, problema se referă la faptul că oamenii uită să respire corespunzător când navighează pe internet, ceea ce conduce la creșterea anxietății, apariția tulburărilor digestive și inducerea unei stări accentuate de agitație. În astfel de momente, adu-ți aminte să inspiri adânc și să expiri de două ori mai lent decât de obicei!

Fares Separator Left
Fares Separator
Fares Separator Right
ADAUGĂ COMENTARIU
Leave a Reply

Brandurile Fares

Consimțământ pentru cookie-uri