Par, piele si unghii mai frumoase, mai sanatoase
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Soluții simple pentru păr, piele și unghii mai frumoase, mai sănătoase

Articole

Vrei să ai ten curat și luminos, unghii sănătoase și păr rezistent, strălucitor? Află că pentru asta nu e nevoie să-ți lași jumătate de salariu la saloanele de înfrumusețare, nici să cauți creme și cosmetice scumpe. Acestea acționează doar la suprafață sau, eventual, acoperă imperfecțiunile. Există soluții mult mai simple, mai ieftine și mai eficiente, care aduc beneficii întregului organism.capsule naturale B complex f172

Frumusețea vine din interior, prin ceea ce mănânci, prin vitaminele și mineralele furnizate organismului, prin odihnă suficientă și o stare de spirit bună. Concret, arăți bine dacă te simți bine în pielea ta. Reușești asta prin câteva metode:

  • Dacă ai mereu buzele crăpate, pielea sensibilă, uscată, iritată, cu dermatită seboreică, e posibil să suferi de un deficit de vitamine din gama B. Fă-ți un set de analize și, dacă rezultatele confirmă nevoia, urmează o cură cu un complex de vitamine naturale (B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9, B12, vitamina A, C, E, D, K…). Acestea contribuie la regenerarea celulară, au efect antirid, asigurând sănătatea pielii, părului și unghiilor. În plus, susțin funcționarea normală a sistemului nervos, reduc oboseala, întăresc imunitatea, previn anemia.
  • Schimbă-ți puțin dieta. Orientează-te spre cereale integrale, germeni de grâu, orz verde, drojdie, nuci, semințe, ciuperci, spanac, alge, ouă, lactate, ficat, carne de pui, de curcan, pește, fructe de mare, broccoli, avocado, cartof dulce, banane, linte, citrice. Sunt alimente bogate în vitamine din gama B, dar conțin multe alte minerale valoroase pentru buna funcționare a organismului.
  • În același timp, evită sarea în exces, care cauzează retenție de apă în țesuturi, aceasta ducând la pierderea elasticității pielii. Alcoolul e și el de evitat, căci produce vasodilatație, pungi sub ochi, deshidratează pielea, dându-i un aspect flasc. De asemenea, mănâncă mai puține dulciuri. Zahărul este printre cei mai mari dușmani ai pielii: distruge fibrele de colagen, favorizează apariția coșurilor și îmbătrânește pielea înainte de vreme.
  • Hidratează-te cât mai mult. Dacă nu bei necesarul zilnic de lichide (apă, ceaiuri neîndulcite), pielea ta va avea o textură uscată, ridată și lipsită de strălucire. Nu aștepta să ți se facă sete! Setea este un semnal de alarmă că organismul e deja deshidratat.
  • Folosește creme cu factor de protecție când ieși din casă, inclusiv în zilele înnorate.
  • Fă mai mult sport. Mișcarea ajută la oxigenarea celulelor, tonifică musculatura și te ajută să-ți ții kilogramele sub control.
  • Încearcă să dormi cel puțin 7-8 ore pe noapte. Pe timpul nopții se regenerază celulele, se reduc cearcănele, pielea devine mai luminoasă și fața capătă un aspect odihnit. Dacă suferi de insomnii, ești stresat, sau ai un somn agitat, capsulele Noapte bună sau Melatonina vegetală, luate cu o jumătate de oră înainte de culcare, îți vor fi de un real ajutor.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.