facebook-page-view
Mai multe produse
No products were found.
Publicat la: 2023-04-21
Vizualizari: 3013
Comentarii: 0
Scapă definitiv de balonare, crampe, constipație!

Te balonezi frecvent după masă, suferi de tot felul de probleme digestive precum constipație, crampe, greață, senzație de prea plin? Iată care ar putea fi cauzele, dar și soluțiile!

Posibilele cauze ale acestor afecțiuni digestive

• Stilul de viață și alimentația neadecvată ar fi principalele cauze. Consumul excesiv de alimente grase sau procesate, bogate în carbohidrați rafinați, zahăr, E-uri, combinațiile nepotrivite din farfurie, programul haotic de masă, toate acestea afectează sistemul digestiv.

• Stresul și anxietatea se răsfrâng și ele asupra tractului digestiv, generând mai multe probleme: stimulează secreția de acid gastric, dau ulcer sau gastrită, provoacă diaree sau constipație, iar pe termen lung provoacă sau accentuează sindromul de intestin iritabil.

• Sedentarismul agravează situația. Lipsa de activitate fizică poate duce la reducerea motilității intestinale și la apariția constipației.

• Eventuale boli digestive. Dacă ai un stil alimentar și un stil de viață corect, dar tot nu scapi de simptomele digestive neplăcute, e posibil ca în spatele lor să se ascundă anumite afecțiuni: hepatice, biliare, boală inflamatorie intestinală sau sindrom de intestin iritabil. Mergi la medicul gastroenterolog pentru o consultație!

Schimbă-ți stilul de viață!

Dacă vrei să scapi definitiv de balonare, crampe, digestie lentă, constipație și alte simptome chinuitoare, schimbă-ți puțin obiceiurile alimentare. Mănâncă la ore regulate, cumpătat, fără excese, mestecând bineceai cu efect digestiv alimentele. Bea mai multă apă și ceaiuri medicinale cu efect digestiv, optează pentru fibre (legume, fructe, cereale integrale) și probiotice (lactate fermentate, murături), redu consumul de alimente procesate și bogate în grăsimi.

Cele mai bune ajutoare din natură

Există alimente, fructe, plante și condimente care ajută la stimularea digestiei și la prevenirea problemelor.

• Ananasul. Acest fruct conține bromelaină, o enzimă digestivă care ajută la descompunerea proteinelor. Se poate consuma după masă, proaspăt sau sub formă de suc.

• Papaya. Conține o altă enzimă numită papaina, care și ea are același rol, de stimulare a digestiei. Se poate consuma proaspătă, sub formă de ceai, sau în cadrul capsulelor Digestie ușoară de la Fares, o formulă complexă de enzime digestive vegetale, similare enzimelor secretate de pancreasul nostru.

• Ghimbirul. Are proprietăți antiinflamatorii și antiemetice, ameliorează greața, balonarea și durerile abdominale. Se poate consuma proaspăt, ras și amestecat cu puțină miere, adăugat în limonade sau sub formă de ceai.

• Menta. Contribuie la funcționarea normală a tractului intestinal, susține buna digestie, având și efectul de a stimula secreția și eliminarea bilei. De asemenea, are efect carminativ, tratând balonarea, dar e și unul dintre cele mai cunoscute remedii naturiste pentru diaree. Se poate consuma proaspătă, în limonade, sau uscată, sub formă de ceai sau capsule cu ulei esențial.

• Prunele. Conțin fibre și sorbitol, care ajută la stimularea tranzitului intestinal și la prevenirea constipației. Se pot consuma proaspete sau uscate, dar fără zahăr.

Fares Separator Left
Fares Separator
Fares Separator Right
ADAUGĂ COMENTARIU
Leave a Reply

Brandurile Fares

Consimțământ pentru cookie-uri