Remediul care nu trebuie să-ți lipsească din vacanța la all inclusive – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Remediul care nu trebuie să-ți lipsească din vacanța la all inclusive

Sfaturi Practice

Ai digestia lentă, te balonezi frecvent după masă sau suferi de aciditate gastrică? Atunci trebuie să fii foarte precaut în vacanță, mai ales dacă ai optat pentru regim all inclusive. Atunci ai tendința să mănânci mai mult, să guști din toate, să faci combinații nefericite, iar urmările nu sunt tocmai plăcute. Dar natura are leac și pentru stomacul tău.

Când călătorești într-o țară străină, e mai complicat să ceri de la farmacie vreun medicament pentru digestie. De aceea, mai bine mergi la raionul de fructe și legume dintr-un supermarket. Acolo, caută o rădăcină de ghimbir și consumă din el câteva feliuțe crude, la nevoie. Ghimbirul e „expert” în problemele digestive. Nu degeaba seamănă cu un stomac, pentru că parcă exact pentru afecțiunile acestui organ a fost creat. Stimulează enzimele necesare digestiei, reduce durerile şi  spasmele intestinale, elimină gazele, combate constipația și diareea. Substanțele din compoziția sa tonifiază musculatura tractului digestiv și previne arsurile stomacale. Tot de la raionul de fructe și legume, dacă ești într-o țară exotică, poți găsi papaya. Acest fruct conține papaină, o enzimă asemănătoare cu pepsina produsă de organismul uman. Ea intervine în descompunerea alimentelor, îmbunătățește în mod natural digestia și combate neplăcerile cauzate de un regim alimentar inadecvat. Ananasul este un alt fruct care ajută digestia grație conținutului de bromelaină, un grup de enzime puternice care acționează asupra proteinelor, descompunându-le.

Ți se pare prea complicat să alergi după magazine de fructe și legume în vacanță? Atunci pune-ți în bagaj, de acasă, un remediu pe bază de plante. Capsulele Digestie Ușoară conțin papaină și bromelaină, dar și fructe de coriandru, frunze de dafin, rizomi de obligeană, rădăcină de genţiană, rizomi de ghimbir şi seminţe de muştar. Sunt ideale după o masă copioasă pentru cei care au probleme cu digestia deoarece aceste enzime vegetale din compoziție stimulează digestia alimentelor. Mai poți pune în bagaj o sticluță cu ulei de mentă. Administrat intern, 3-5 picături în miere, are efect antispastic, carminativ, stimulent digestiv, taie greața și tratează diareea.

În același timp, e bine să respecți câteva reguli simple, la masă. Nu combina proteine (carne, ouă, lapte) cu cereale (porumb, hrișcă, orez) și cu legume ce conțin amidon (fasole, cartofi, linte). Fructele nu sunt bune pe post de desert, după masă, pentru că vor rămâne blocate în intestin și vor fermenta. Ele în mod normal se digeră foarte repede. Nutriţioniştii recomandă să le mănânci cu o oră înainte de masă sau la două ore după masă.  Mestecă pe-ndelete fiecare îmbucătură, în felul acesta vei mai uşura munca stomacului. Nu vorbi, agitat, în timpul mesei, ca să nu înghiți aer, nu mânca prea repede și redu băuturile carbogazoase! Dacă respecți aceste reguli simple, atât în vacanță, cât și acasă, te vei bucura de zilele frumoase de vară fără grija disconfortului digestiv.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.