Reguli simple ca să nu te îngrași în vacanță – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Reguli simple ca să nu te îngrași în vacanță

Noutăți Fares

Vacanța e pentru răsfăț, se știe. Un răsfăț al trupului, al minții, dar și al papilelor gustative. E momentul în care ne permitem orice, gustăm din toate. Mai ales dacă suntem la un hotel all inclusive, într-o țară străină, cu o altă cultură culinară. Numai că vacanța trece repede și, după, cine are de tras cu kilogramele în plus? Noi îți oferim câteva idei pentru a te întoarce suplă acasă și a avea, în același timp, o vacanță de neuitat.

Nu rata micul dejun. Poți mânca aici alimente sănătoase care îți țin de foame până la masa de prânz: iaurturi cu fructe proaspete și cereale, ouă cu legume, lapte sau sucuri naturale de fructe. Nu alege croissante, dulciuri sau alte produse de patiserie nesănătoase, care se găsesc și acasă, la orice colț de stradă.

Dacă stai la un hotel unde mesele sunt de tip bufet, nu te arunca din prima zi să guști din toate preparatele. Vei vedea că majoritatea se repetă de la o zi la alta, așa că vei avea timp să le încerci, până la finalul vacanței. Ai, totuși, grijă la combinații! Cele nefericite sunt periculoase atât pentru siluetă, cât și pentru digestie.

Oricât de mult îți plac pastele, cartofii prăjiți, pizza, de ce să mănânci „fast-food” într-un loc de unde îți poți alege o mulțime de alte preparate noi și mult mai sănătoase. Spre exemplu peștele, fructele de mare… Sunt alimente din care niciodată nu mâncăm suficient, acasă, poate și pentru că sunt mai complicat de preparat. Gustă din specialitățile locului și renunță, măcar acum, la pâine.

Pune-ți în farfurie atât cât știi că mănânci de obicei. Altfel, vei fi tentată să termini.

Standul cu dulciuri este marea provocare pentru mulți pofticioși. Toate prăjiturile arată delicios și ai vrea să le încerci pe toate. Te vei convinge, poate din prima zi de vacanță, că doar arată bine, însă puține sunt cu adevărat gustoase. Satisface-ți curiozitatea, dar punându-ți în farfurie bucățele mici, pe care să le împarți cu partenerul sau prietenii, la masă.

Dacă pleci în excursii, ia-ți la tine gustări sănătoase, care țin de foame (migdale, alune) și te hidratează (piersici, mere). În acest fel, nu vei da iama în mâncare, la următoarea masă, nici nu vei fi tentată să-ți cumperi covrigi și pateuri de pe drum.

E indicat să ai o vacanță activă, în care să arzi caloriile acumulate la mesele copioase. Fă drumeții, înoată, joacă volei pe plajă, iar acest sport plăcut te va ajuta să te menții în formă și să te întorci acasă suplă, bronzată, frumoasă și sănătoasă.

Adauga comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.