Reguli de zi cu zi ca să-ţi menţii silueta fără efort – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Reguli de zi cu zi ca să-ţi menţii silueta fără efort

Sfaturi Practice

Odată ce ai ajuns la greutatea dorită, tot ce trebuie să faci în continuare este să o menţii. Abia acum începe provocarea. Mulți nu reușesc, revin la vechile obiceiuri și kilogramele se pun la locul lor. Sunt, totuși, câteva reguli general valabile pe care, dacă le respecţi, îţi poţi ţine kilogramele sub control.

  1. Poate ai ţinut diverse diete, de-a lungul timpului. Unele au dat rezultate mai bune, altele mai puţin bune. Gândeşte-te ce funcţionează cel mai bine în cazul tău, iar acele lucruri să-ţi devină stil de viaţă pe termen lung. Unii au reuşit să slăbească mâncând la ore fixe, alţii reducând porţiile, alţii având ultima masă până în ora 19.00.
  2. Alege variantele sănătoase. Nu trebuie să te abţii de la alimentele preferate. Însă poţi alege varianta lor mai puţin calorică şi procesată. Îţi plac dulciurile? Prepară-ţi în casă deserturi pe bază de fructe, lapte vegetal, seminţe de chia, quinoa, nuci şi seminţe, slab îndulcite cu miere sau sirop de agave. Nu poţi renunţa la pâine şi paste? Alege-le pe cele din făină integrală. Eşti genul carnivor? Cumpără carnea din sursă sigură şi prepar-o la grătar sau la abur, nu prăjită. Fii în continuare atent cu numărul caloriilor, fă mișcare, hidratează-te și mănâncă sănătos.
  3. Împrietenește-te cu fructele, legumele, cerealele integrale, condimentele și plantele medicinale care îți hidratează și vitaminizează organismul, ard grăsimile și dau senzația de sațietate. Află că și din ingrediente sănătoase poți prepara o mulțime de rețete gustoase pe care le poți include în alimentația ta zilnică.
  4. Nu mânca mult seara. Degeaba de abții pe timpul zilei și încerci să „strângi cureaua”, dacă seara dai iama în frigider.
  5. Fă-ți un obicei din a te ridica de la masă atunci când simți că nu ești super plin și că parcă ar mai fi încă „loc” de ceva.
  6. Mergi la sală de 3 ori pe săptămână, sau fă mișcare acasă, ieși la fotbal cu prietenii, la o alergare în parc, urcă scările în loc să iei liftul, mergi mai mult pe jos. Asta nu înseamnă că după fiecare sesiune de efort îți permiți să te răsplătești cu o shaorma cu de toate.
  7. Fă din obiceiurile bune un stil de viață, pe termen lung. Ca să nu te simți, totuși, la o dietă continuă, e bine să-ți fatisfaci mici pofte, mâncând normal, orice, dar cu măsură. Ți-e poftă de o prăjitură? Oferă-ți-o. Nu te vei îngrășa de la un singur aliment, atât timp cât nu repeți zilnic obiceiul și cât porțiile sunt rezonabile.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.