facebook-page-view
Mai multe produse
No products were found.
Transport Gratuit
Tip Produs
Gama
Afecțiuni
PLANTĂ
Filtru
Fares Separator Left
Fares Category Separator
Fares Separator Right
Fares Separator Left
Fares Separator
Fares Separator Right

Stimularea lactatiei

5 MODALITĂȚI NATURALE PENTRU STIMULAREA LACTAȚIEI

După naștere, unul dintre cele mai importante lucruri pentru o proaspătă mama este alăptarea. Acest proces natural poate fi greoi la început, mai ales dacă te afli la primul copil. Însă cu răbdare și tinând cont de câteva sfaturi utile, poți stimula lactația în mod natural, încât puiul tău să primească o cantitate suficientă de lapte pe tot parcursul alăptării.

  • Asigură-te că bebelușul se atașează corect la sân. Pentru o bună stimulare a lactației este important ca bebelușul să se atașeze în mod corespunzător la sân. Altfel nu va putea să golească în mod corespunzător sânul și lactația nu va fi stimulată. Pentru a afla dacă atașarea este corectă, discută cu medicul tău sau cere sfatului unui consultant în alăptare.
  • Continuă să alăptezi. Corpul tău produce lapte matern pe baza cererii. Cu cât alăptezi mai mult, cu atât îi spui mai mult corpului tău că este nevoie de mai mult lapte matern. În cazul în care la început nu ai suficient lapte, nu renunța la alăptat și, pe cât posibil, nu oferi copilului lapte praf din biberon. Altfel, există riscul ca bebelușul tău să ajungă să prefere biberonul în detrimentul sânului. În momentele în care copilul nu suge, poți folosi o pompă pentru sân pentru a stimula în continuare lactația.
  • Acordă atenție obiceiurilor zilnice. Dacă până acum obișnuiai să dormi mai puțin, să fumezi sau să consumi multe alimente bogate în calorii goale, acum este timpul să-ți îndrepți atenția către obiceiuri mai sănătoase care susțin alăptarea. Încearcă să eviți situațiile stresante, să te odihnești când doarme copilul, să eviți fumatul și să consumi cât mai multe alimente sănătoase, bogate în vitamine și minerale. Printre alimentele care contribuie la stimularea lactației se numără cele bogate în proteine (carne slabă, ouă, fasole și linte, nuci și semințe), peștele, legumele cu frunze verzi, fulgii de ovăz, semințele de in și schinduf, iaurtul, papaya și ghimbirul.
  • Bea suficiente lichide. Laptele matern este format din aproximativ 90% apă, așa că nu uita să bei suficiente lichide în fiecare zi. Consumă zilnic 6 până la 8 pahare de apă sau alte lichide sănătoase, precum lapte sau ceai, pentru a-ți menține organismul hidratat, dar și pentru a-l ajuta să producă suficient lapte matern. În ceea ce privește consumul de ceai, poți opta pentru ceai de anason, fenicul sau mărar, deoarece aceste plante contribuie la stimularea lactației în mod natural. În cazul în care ești amețită, ai dureri de cap sau gura uscată, acestea sunt semne că organismul este deshidratat și că are nevoie de un consum mai mare de lichide.
  • Folosește remedii naturale pentru stimularea lactației. Pe lângă sfaturile deja menționate, în cazul unei lactații scăzute, poți folosi remedii naturale, din plante, compatibile cu alăptarea, care au rolul de a stimula secreția lactată. Specialiștii Fares au creat capsulele și ceaiul Mami și Bebe Stimularea Lactației, recomandate mamelor în perioada alăptării. Capsulele au eficiență confirmată clinic în 86% din cazuri prin creșterea în greutate a nou născutului cu o medie de 200 g pe săptămână, în timp ce consumul de ceai favorizează calmarea tulburărilor digestive ale micuţului (dureri abdominale, balonare, greață) odată ce substanțele active au trecut în laptele matern, pe lângă rolul de stimulare a lactației.
Citește mai multMai puțin

Brandurile Fares

Consimțământ pentru cookie-uri