x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!
  • Tip produs
  • Arii de acţiune
  • Afecțiuni
  • Plantă
×
Filtreaza DIN 3 PRODUSE
Ordonează după:
  • Tip produs
    ×
  • Gama
    ×
  • Arii de acţiune
    ×
  • Afecţiuni
    ×
  • Plantă
    ×

OCHI OBOSIȚI

După o zi lungă, te poți confrunta cu una dintre problemele des întâlnite în rândul persoanelor care petrec destul de mult timp în fața unui ecran sau depun efort să vadă în lumină slabă – oboseala oculară. Îngrijirea ochilor înseamnă consecvență – optometristul tău va fi de acord, ceea ce înseamnă să ții pasul cu examenele oftalmologice și să limitezi stresul.

De cele mai multe ori, acest simptom nu este grav și dispare odată ce îți odihnești ochii. Uneori, este legat de o problemă oftalmologică.

Pot exista diverse motive pentru care ochii tăi sunt obosiți și este posibil să simți o senzație de arsură, mâncărime și oboseală. Alte simptome pe care le poți simți din cauza ochilor obosiți includ:

  • Dureri de ochi sau iritații
  • Probleme de focalizare
  • Ochi uscați sau lăcrimați
  • Vedere încețoșată sau dublă
  • Sensibilitate crescută la lumină

A face față acestei probleme nu este niciodată ușor – este esențial să ajungi să găsești cel mai bun tratament. Practicarea obiceiurilor sănătoase de îngrijire a ochilor poate face minuni pentru confortul tău.

De cele mai multe ori, poți face câteva modificări ce țin de mediul și de stilul tău de viață. Iată câteva sfaturi pentru a te ajuta să tratezi ochii obosiți acasă.

Reglează iluminarea

A avea suficientă lumină atunci când efectuezi anumite sarcini, cum ar fi cusutul, poate ajuta la reducerea efortului și oboselii ochilor. Pune sursa de lumină în spatele tău.

O lampă poziționată în fața ta este cea mai bună variantă dacă lucrezi sau citești la birou. Cheia este să ai suficientă lumină fără ca aceasta să îți bată direct în ochi.

Dacă te uiți la televizor, lumina slabă din cameră va fi mai ușoară pentru ochi.

Limitarea timpului pe care îl petreci concentrat pe un ecran de computer sau un dispozitiv digital poate contribui în mare măsură la ameliorarea simptomelor oboselii oculare. Pe lângă limitarea timpului de utilizare, încearcă următoarele idei când lucrezi la computer sau când utilizezi un dispozitiv digital:

  • Fă pauze folosind regula 20-20-20, mișcându-ți ochii pentru a privi un obiect la cel puțin 20 de metri distanță, timp de 20 de secunde, la fiecare 20 de minute.
  • Stai la o distanță de braț de ecranul computerului.
  • Poziționează ecranul astfel încât privirea să fie ușor în jos.
  • Utilizează un filtru de ecran mat pentru a reduce strălucirea atunci când te uiți la un ecran de sticlă.
  • Ajustează setările ecranului, inclusiv luminozitatea, contrastul și dimensiunea, astfel încât să fie mai ușor de văzut.
  • Folosește lacrimi artificiale.
  • Modifică calitățile aerului din împrejurimi, cum ar fi utilizarea unui umidificator – poate ajuta la prevenirea uscăciunii ochilor.
  • Tratamentul medical este uneori necesar atunci când simptomele sunt severe sau sunt legate de o problemă oftalmologică.
  • Încearcă să consumi mai multe alimente bogate în vitamina A, de exemplu: ceai de cătină sau suplimente: Vitamina A naturală capsule, Vedere bună capsule.