×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Laxativ, D50, ceai la plic

Beneficii

• recomandat în: constipație, calmarea colicilor abdominale asociate;
• laxativ, carminativ (favorizează eliminarea gazelor intestinale), antispastic intestinal.

Arii de acțiune: Constipație

PREZENTARE: 20 plicuri
DISPONIBILITATE: În stoc
Pret: 7.07 lei
Cantitate Scoate un produs buc Adauga un produs
Adaugă în coș

Acest produs este acum mai ieftin deoarece face parte din categoria produselor care beneficiaza de un TVA de 9%.

  • Descriere
  • Ingrediente
  • Mod Administrare
  • Prospect
Descriere

Contribuie la accelerarea tranzitului intestinal, facilitând o eliminare uşoară.

Senna este un laxativ prompt şi eficient”.

John Stegall, A text book of materia medica and therapeutics, 1837

Tip produs: Supliment alimentar

Greutate netă: 40 g

Condiții de păstrare: la loc uscat și la temperatura mediului ambient

Ingrediente
Dă click pe denumirea plantei și află mai multe informații despre ea.

Anason | Crușin | Lemn dulce | Mărar | Senna

Frunze de senna (Sennae folium) 40%, scoarţă de cruşin (Frangulae cortex) 30%, rădăcină de lemn dulce (Liquiritiae radix) 10%, fructe de mărar (Anethi fructus), fructe de anason (Anisi fructus).

Mod Administrare

Copii peste 12 ani şi adulţi: se beau 1-2 căni cu ceai pe zi, preferabil dimineaţa şi seara. Se recomandă îndulcirea cu miere de albine.

Durata curei: 6 săptămâni. Se poate repeta după o pauză de o lună.

Preparare: Peste un plic se toarnă 200 ml apă clocotită şi se lasă 10-15 minute acoperit.

Atenţionări: Nu se administrează în caz de ulcer gastric şi duodenal, enterocolite acute şi cronice, copiilor sub 12 ani şi în caz de hipersensibilitate la oricare dintre ingredientele produsului.

Sarcină şi alăptare: Acest ceai nu este indicat femeilor însărcinate şi mamelor care alăptează.

Efecte secundare şi interacţiuni: La dozele recomandate nu se cunosc.

Asocieri recomandate:: Pentru îmbunătăţirea tranzitului intestinal, ceaiul Laxativ-D50/D76 se poate utiliza, alternativ, cu:

-capsule Laxativ cu Senna-D85;

-complex Detoxifierea colonului-D92;

-pulbere cu colagen hidrolizat Arom-Detox-Plus-P143;

-sirop Laxativ-D69.

Sfaturi practice de dietă şi stil de viaţă:

Vă recomandăm o alimentaţie regulată, cu mese la ore fixe, care să conţină alimente bogate în fibre alimentare solubile: fructe (prune, mere, portocale) şi legume (morcovi), şi alimente bogate în fibre insolubile: cereale integrale (orz, secară, grâu), fasole uscată, fructe şi legume cu coajă, paste făinoase, seminţe şi tărâţe. Fibrele vegetale absorb lichidele din tubul digestiv, se umflă şi ajută la mobilizarea conţinutului colonului prin stimularea peristaltismului. De aceea este necesar să consumaţi peste 2 litri lichide zilnic. Dimineaţa beţi 1-2 pahare de apă caldă pe stomacul gol, iar la prânz nu săriţi supa.

Se limitează consumul de lapte sau alte produse bogate în calciu, aportul ridicat de fier (prin dietă sau suplimente alimentare) şi zaharurile rafinate.

Prospect
Roxana
Buna! Daca folosesc si ceaiul si capsulele de stimulare a lactatiei, pot folosi si acest ceai pt constipatie in acelasi timp? Sau imi puteti recomanda altceva pt constipatie daca nu-l pot folosi pe acesta impreuna cu ceaiul si capsulele pt lactatie? Multumesc anticipat!
Fares
Buna ziua. Pentru perioada de alaptare va recomandam siropul Lasxativ, cate 1 lingura de 3-4 ori pe zi, ceai de soc sau o lingura de ulei de in cu o cana de ceai cald seara la culcare. Alimentatia este foarte importanta sa contina fibre alimentare, legume, zarzavaturi, fructe si multe lichide, peste 2 litri zilnic. Se recomanda evitarea branzeturilor si a mancarurilor greu digerabile. Multa sanatate!
laura
As dori sa stiu ce pot lua in locul ceaiului laxativ deoarece l am consumat continuu 4 luni si acum facand pauza am pb din nou cu constipatia .Am 36 de ani si un regi bogat in proteine.Multumesc
Fares
Buna ziua! Se poate continua cu complexul Laxativ cu fibre, pentru perioada nedeterminata. Consumul hidric de peste 2 litri de apa pe zi, consumul de fibre alimentare(legume, zarzavaturi, fructe, tarate, cereale) sub orice forma, coapte,crude, fierte, sucuri, shake-uri) si evitarea sedentarismului, sunt foarte importante pentru un tranzit digestiv bun. Multa sanatate!
buzduga
Excelent.

Asocieri recomandate