Principiile de bază ale oricărei cure de slăbire – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Principiile de bază ale oricărei cure de slăbire

Noutăți Fares

Despre curele de slăbire s-au scris cărți întregi, internetul abundă de informații care mai de care mai promițătoare, la televizor apar tot felul de experți, fiecare cu propriile teorii și metode. Nu știi ce sfaturi să mai alegi și după cine să te iei? Notează-ți 6 reguli esențiale. Toți experții au căzut de acord asupra lor. Sunt principiile de bază ale oricărei cure de slăbire.

  1. Începe cu o detoxifiere a organismului. Va ajuta la pregătirea lui pentru cura de slăbire în sine și va asigura un răspuns mai sigur la remediile pentru arderea grăsimilor. În cadrul acestei etape trebuie să stimulezi tranzitul pentru a combate constipația, să elimini excesul de apă, să stimulezi funcția hepatică pentru a neutraliza mai bine toxinele.
  2. Bea multe lichide. Ne referim aici la apă plată și ceaiuri, care se pot consuma fără restricții. Nu conțin calorii, dar te fac să uiți de foame, purifică sângele, stimulează eliminarea toxinelor din organism, reglează metabolismul și accelerează arderea grăsimilor. Fresh-urile făcute în casă, chiar dacă sunt sănătoase, conțin calorii și trebuie băute cu măsură. Cafeaua, alcoolul, sucurile din comerț sunt excluse.
  3. Redu porțiile. Este clar, nu ai cum să slăbești dacă mănânci până nu mai poți. Ideea este să arzi mai multe calorii decât introduci în organism, prin alimentație.
  4. Fă sport. Iar ca să arzi mai multe calorii, trebuie să faci mișcare. Mergi mult pe jos, urcă scări, plimbă-te cu bicicleta, mergi la înot, la sală… posibilitățile sunt nesfârșite. Înainte de a te apuca de orice fel de sport, e indicat să ceri sfatul unui profesionist, pentru a nu risca accidentări. În obezitate, spre exemplu, alergatul sau exercițiile aerobe nu sunt recomandate pentru a nu pune presiune pe articulații. E nevoie să se dea jos, mai întâi, câteva kilograme.
  5. Mănâncă puțin și des. Decât trei mese consistente pe zi, mai bine cinci mai mici. Nu ar strica să ții un jurnal alimentar, în care să-ți notezi și să-ți planifici mesele, pentru a le ține evidența.
  6. Nu uita de numărul caloriilor consumate într-o zi. În general, cei care se apucă de o dietă sunt preocupați numai de alegerea alimentelor sănătoase, citesc etichetele produselor pentru a le evita pe cele cu multe E-uri, dar uită să verifice numărul caloriilor.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.