facebook-page-view
Mai multe produse
No products were found.
Publicat la: 2022-10-24
Vizualizari: 550
Comentarii: 0
Odihna bună, cheia succesului de a doua zi

Întotdeauna somnul de peste noapte trebuie să fie de calitate! Altfel, nu vei da cel mai bun randament a doua zi, vei fi mult mai sensibil emoțional și toate problemele vor părea mai grele. Dacă suferi de insomnie, e recomandat să-i cauți în primul rând cauza, apoi să o elimini ușor-ușor.

Cauzele insomniei

Problemele cu somnul pot apărea din cauza situațiilor stresante din viața de zi cu zi, cum ar fi jobul, problemele financiare, familia sau relațiile. Somnul poate fi influențat și de alimentație, mai ales de masa luată înainte să pui capul pe pernă. Totodată, insomnia poate fi și un simptom al unor afecțiuni, fie psihice, fie fizice (musculare, articulare etc.). Este foarte important să identifici corect cauza insomniei și să lucrezi la remediere ei.

Ce ai putea face pentru a reuși să dormi mai bine

  • Seara, înainte de culcare, apelează la ajutorul plantelor. Bea un ceai călduț din plante cu efect liniștitor, sedativ, sau, pentru un rezultat mai puternic,creste calitatea somnului apelează o vreme la capsule naturale. Cel puțin până îți reglezi programul de somn. Capsulele Noapte bună de la Fares îmbunătățesc calitatea somnului natural, ajută la instalarea lui mai rapidă și reduc numărul de treziri nocture. În plus, contribuie la instalarea stării de bine și nici nu dau somnolență pe timpul zilei. Ceaiul din aceeași gamă conține un mix din plantele celebre pentru puterea lor de a induce somnul: teiul, passiflora, valeriana, sunătoarea, roinița, lavanda…
  • Importanță deosebită trebuie să o acorzi și dietei tale, așa că ai grijă ce mănânci sau ce bei la cină. Kiwi, carnea de curcan, peștele gras, migdalele sau nucile te ajută să-ți reglezi somnul.
  • Dacă ai un stil de viață sănătos, atunci și somnul va fi, cu siguranță, odihnitor. Fă mișcare în aer liber, evită să bei alcool și cafeină în cantități mari, fără tutun, și vei vedea că somnul se va instala mai ușor când pui capul pe pernă.
  • Respectă orele de culcare și de trezire, pentru a-ți obișnui organismul cu un program. Pune-te în pat la aceeași oră, trezește-te la aceeași oră, inclusiv în weekend. În timp, nici nu vei mai avea nevoie să te uiți la ceas – vei ști că e ora de culcare când începi să caști, te vei trezi dimineața fără alarmă. De reglarea ritmului somn-veghe este responsabilă melatonina, un hormon sintetizat de glanda pineală din creier, produsă noaptea în absența luminii. Odată cu vârsta sau din cauza stresului, secreția de melatonină scade, dar poate fi optimizată prin suplimente alimentare cum este Melatonina vegetală de la Fares.
Fares Separator Left
Fares Separator
Fares Separator Right
ADAUGĂ COMENTARIU
Leave a Reply

Brandurile Fares

Consimțământ pentru cookie-uri