Gesturi mici care te apără de boli – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Gesturi mici care te apără de boli

Articole

Sănătatea nu se cumpără de la farmacie, nici nu se recuperează din cabinetele medicilor. Ea se păstrează, se îngrijește, prin gesturi mici, de zi cu zi. Dacă vrei să te păzești de virusuri în iarna aceasta și să te ții departe de răceală și gripă, respectă recomandările din lista de mai jos!

Imunitate puternică

În primul rând trebuie să ai o imunitate puternică. Atenție, ea nu ne păzește de infectare, nu previne contaminarea cu virusuri și bacterii, dar ne oferă un răspun adecvant atunci când microbii pătrund în organism. Imunitatea este extrem de importantă în orice infecție, putând face diferența dintre simptome ușoare sau mai grave, dintre o perioadă scurtă de convalescență și una mai lungă. Imunitatea se construiește în timp, printr-o alimentație echilibrată, bazată pe legume, fructe de sezon, lactate, pește, oleaginoase. Și, da, toate acestea trebuie completate cu diverse suplimente de vitamine și minerale, ceaiuri din plante, tincturi, siropuri naturale, produse ale stupului, fructe de pădure sau capsule cu ciuperci medicinale, spirulină, noni etc.purificator

Ai grijă la igienă!

Spală-te pe mâini foarte des, foloseşte geluri antibacteriene, spală bine fructele şi legumele înainte de a le consuma. De asemenea, aerisește cât mai mult încăperile, mai ales la birou, unde stai cu persoane din afara familiei. Nu uita să cureți periodic suprafețele cu care intri în contact, folosind spray-uri antiseptice cât mai naturale, pe bază de alcool și uleiuri esențiale.

Dormi suficient.

În timpul somnului, crește nivelul de globule albe, care au un rol imunologic. Un organism obosit nu va avea puterea să lupte cu germenii care îl atacă, tu te vei simți fără energie, slăbit, vulnerabil. Somnul insuficient sau de proastă calitate, cauzat de stres, de lipsă de timp, trebuie gestionat cu mare atenție, căci poate duce la scăderea imunității, a puterii de concentrare, accentuează anxietatea și chiar te poate îmbolnăvi.

Fă sport!

Întotdeauna va fi mai bună mișcarea în aer liber, însă cum iarna nu poţi alerga în parc ca până acum, poţi face zilnic plimbări mai alerte. Coboară din autobuz cu o staţie mai devreme, urcă pe scări în loc să iei liftul, fă curățenie, joacă-te cu animalul de companie etc.

Nu te mai stresa!

Se ştie că stresul slăbeşte sistemul imunitar şi te face vulnerabil în faţa virusurilor. Problema stresului se poate rezolva dacă adopţi anumite tehnici de relaxare: faci băi calde seara, în care picuri uleiuri esenţiale cu efect relaxant, renunţi la cafea în favoarea ceaiurilor medicinale sedative (tei, valeriană), te orientezi către activităţi care îţi fac plăcere şi te deconectează.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.