Fructe şi legume de vară care scad colesterolul şi tensiunea – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Fructe şi legume de vară care scad colesterolul şi tensiunea

Tendințe

Nu rata, în această vară, câteva fructe şi legume care se găsesc pe toate tarabele. Conţin vitamine şi antioxidanţi deosebit de valoroşi care, printre altele, scad colesterolul şi normalizează tensiunea arterială. Acum este momentul să profiţi de remediile pe care ţi le oferă natura!

Pepenele roşu. Gustos, răcoritor şi hidratant, pepenele este fructul-rege al verii. Are puţine calorii, conţine peste 90% apă, fiind hidratant şi de ajutor în curele de slăbire. Cardiacii au toate motivele să-l mănânce zilnic: are magneziu, potasiu, calciu, vitaminele A, C, D, E, B6 şi B12, dar mai ales un super antioxidant numit licopen, care protejează inima şi arterele. Seminţele nu trebuie aruncate pentru că sunt pline de nutrienţi şi, pe lângă vitaminele şi mineralele de mai sus, ele conţin şi acizi graşi omega 3 şi 6, reglează tensiunea şi ajută digestia.

Porumbul. Toată vara ar trebui să mănânci porumb fiert sau copt. E delicios, hrănitor, ţine de foame, previne diabetul şi hipertensiunea. Deşi se găsesc în comerţ, fiert, pe toată perioada anului, cel mai sănătos este să-l consumi acum, proaspăt.

Fructele de pădure. Afinele, murele, zmeura conţin resveratrol, un antioxiodant foarte puternic care scade nivelul colesterolului rău şi îmbunătăţeşte circulaţia sângelui. În acelaşi timp, aceste fructe de sezon întăresc sistemul imunitar, îţi fac pielea frumoasă şi previn apariţia ridurilor.

Strugurii. Conţin şi ei resveratrol precum şi pectină, o fibră solubilă care scade colesterolul rău.

Vinetele. Trebuie să le consumi acum, de pe pieţele româneşti, cât e sezonul lor, pentru că au foarte multe fibre care scad colesterolul. Sunt sănătoase coapte, tocate mărunt şi amestecate cu ulei de măsline, ceapă şi usturoi, dar fără maioneze şi prăjeli.

Piersicile sunt şi ele sursă bună de fibre, antioxidanţi, vitamine şi minerale care pot încetini procesul îmbătrânirii şi pot reduce riscul apariţiei bolilor cardiovasculare. Poţi să le mănânci simple, sau combinate în iaurturi, tarte sau cerealele de la micul dejun.

Nucile sunt delicioase acum, proaspete, abia culese din copac. Ai putea să faci o „cură” de nuci, consumând zilnic 50-100 de grame. Sunt bogate în acizi graşi esenţiali, benefici pentru inimă, dar, atenţie, şi în calorii.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.