Sfaturi pentru dietă în cura de slăbire sănătoasă – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Sfaturi pentru dietă în cura de slăbire sănătoasă

Datorită mulţimii de diete recomandate în ultimii ani pentru scăderea în greutate, se impune o atenţie crescută în alegerea dietei pe care să o urmăm. Pentru o alegere corectă este bine să ţinem cont de câteva sfaturi utile. Aceste sfaturi ţin cont atât de studiile medicale recente făcute în domeniul nutriţiei cât şi de rezultatele  milenare ale medicinii tradiţionale naturale.

·         să alegem să începem cura de slabire prin detoxifierea organismului. Eliminarea toxinelor generează îmbunătăţirea sistemului imunitar şi echilibrează metabolismul.

·         să evităm nerăbdarea de a scădea rapid în greutate. Să alegem să slăbim între 1kg- 1,5 kg pe săptămână şi nu mai mult. Studiile recente arată că dietele de scurtă durată, hipocalorice, generează multe probleme de sănătate, unele chiar foarte periculoase, putând provoca: anemie, nervozitate, agitaţie, oboseală, constipaţie, osteoporoză, boli de inimă, deces.

·         sa adoptăm una din urmatoarele diete: dieta cu oxigen, dieta raw vegan sau regimul alimentaţiei “vii”, dieta alcalină, dieta alimentaţiei compatibile, dieta mediteraneană, dieta disociată Montignac.

·         să ne folosim de puterea plantelor medicinale cu efect lipolitic, de creştere a termogenezei, laxativ şi diuretic, luând de trei ori pe zi, înainte de masă, suplimente alimentare naturale destinate scăderii în greutate cum sunt capsulele Silueta perfectă Controlul greutăţii sau capsulele Daphne Controlul greutatii.

·         să luăm mesele la aceleaşi ore în fiecare zi, pentru a favoriza pregătirea tubului digestiv pentru digestie.

·         să ne stimulam digestia prin adăugarea de condimente la masă (scortişoară, cardamom, ghimbir, cuișoare, coriandru, dafin, etc) sau suplimente alimentare destinate acestui scop cum sunt capsulele Digestie uşoară. Când digestia este deficitară, o parte din hrană se transformă în produşi reziduali, mucus (hrană incomplet digerată) care apoi se depun sub forma depozitelor inestetice de grăsime.

·         să consumăm alimente probiotice: kefir, iaurt, varză murată, castraveţi în sarmură, alte murături obţinute doar prin fermentare.

·         să nu mancăm prea mult dintr-o dată pentru a nu solicita tubul digestiv şi să mestecăm de cât mai multe ori.

·         dintre dulciuri să consumăm miere naturală în cantitate foarte mică, sirop de orez brun, suc de trestie de zahăr, zahăr din trestie uscat, dulciuri făcute în casă din fructe şi cereale, consumate în cantităţi mici.

·         având în vedere că necesarul de apă zilnic este de 30-40 ml de apă per kg corp per zi, să bem apă pură minim 2 litri zilnic.

·         să excludem alimentele toxice pentru organism şi fără beneficii pentru sănătate (cafeaua, zaharul rafinat, carnea grasă, alcoolul, alimentele conservate, cele care conţin aditivi alimentari).

·         este bine să evităm să mâncăm atunci când suntem agitaţi, nervoşi, tensionaţi şi să urmărim să avem o atitudine destinsă, relaxată, de bună dispoziţie când servim masa.

·         să dormim între ore potrivite şi un timp suficient pentru refacerea organismului. Studii recente arată că somnul insuficient duce la îngrăşare.

·         să facem zilnic mişcare: aerobic, jogging, mers pe bicicletă, înot etc.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.