Diareea în timpul sarcinii – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Diareea în timpul sarcinii

Noutăți Fares

În timpul sarcinii, majoritatea femeilor suferă de constipaţie. Diareea este mai puţin obişnuită, dar totuşi poate apărea, în special în primul trimestru. Cauza o reprezintă cel mai adesea schimbarea dietei, dar şi modificările hormonale, care te fac mai sensibilă la anumite alimente.

Ai învățat că, în timpul sarcinii, trebuie să ai o alimentaţie sănătoasă, bazată pe cât mai multe fructe şi legume, şi să nu uiţi să te hidratezi cu peste doi litri de lichide pe zi. Această dietă e ideală pentru femeile constipate. Cele care nu sunt, în schimb, pot suferi opusul – diareea. O altă cauză a apariţiei acestei neplăceri poate fi consumul mai mare de lapte,  viitoarea mămică ştiind că trebuie să-şi asigure necesarul de calciu. În al treilea rând, dacă şi înainte de a rămâne însărcinată sufereai frecvent de diaree, sunt toate şansele să suferi şi acum.

Nu trebuie să te îngrijorezi. Episoadele de diaree sunt scurte, de o zi, maximum două, şi nu creează probleme. Nu e recomandat să apelezi la medicamente, ci să te tratezi cu remedii naturiste.

–           În primul rând, bea multe lichide pentru a preveni deshidratarea. Sunt recomandate cel puţin 6-8 pahare de apă pe zi şi băuturi bogate în electroliţi şi glucoză, pentru a ajuta organismul să înlocuiască pierderile.

–           Mizează pe ceaiuri! Cel mai indicat ceai medicinal pentru diaree este cel de mentă, deoarece are efect antiinflamator şi calmant. În plus, este bun şi dacă ai greţuri matinale, având rolul de a reduce acest simptom.

–           Consumă alimente „prietenoase” cum ar fi banane, pâine prăjită, orez fiert. Dacă tolerezi aceste alimente fără să vomiţi, poţi adăuga în dietă ouă fierte şi brânză tofu, carne slabă de vită, de pui sau de curcan, preparată la grătar – doar ai nevoie şi de proteine! Dacă îţi plac legumele, e mai bine să le consumi fierte, la abur sau la cuptor, până trece problema.

 

–           Evită fasolea şi diversele varietăţi de varză, mâncărurile grase şi prăjelile, lactatele, piersicile, prunele sau perele.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.