facebook-page-view
Discută cu
medicul Fares
Mai multe produse
No products were found.
Publicat la: 2023-05-29
Vizualizari: 673
Comentarii: 0
Cum să fii mai fericit: 7 obiceiuri de zi cu zi care-ți antrenează creierul să simtă bucurie

Fericirea este în mâinile tale! Chiar dacă nu te-ai născut într-un paradis tropical, nu deții averi, nu ai cea mai bună slujbă și nici iubitul perfect, asta nu înseamnă că nu te poți bucura la maximum de ce ai. Mai exact, trebuie să vezi partea plină a paharului. Pentru asta, sunt câteva obiceiuri de zi cu zi la care poți recurge. Îți vor antrena creierul să gândească pozitiv chiar și atunci când ți-e greu.

Oamenii sunt diferiți: unii mai sensibili la probleme, mai ușor de afectat, alții mai optimiști, mai veseli și mai puternici din punct de vedere emoțional. Toate acestea țin de personalitate. S-a descoperit, însă, că poți fi fericit și altfel: prin puterea voinței. Poți „alege” să fii fericit pur și simplu, lucrând cu modul tău de a gândi, de a privi lucrurile, dar și prin mici obiceiuri de zi cu zi, care-ți declanșează un răspuns emoțional pozitiv și te fac să zâmbești. Cu timpul, prin repetare, aceste comportamente ajung să-ți recalibreze creierul pentru a simți mai multă bucurie, spun specialiștii în neuroștiință. Încearcă și tu!

  1. Fă zilnic 5 fapte bune! Nu necesită mult timp sau efort material. Sunt lucruri mici, simple, dar care contează: să ridici un pet de pe jos și să-l duci la coș, să-ți suni o mătușă care e singură, să faci un comentariu pozitiv la o postare pe Facebook, să-ți cedezi locul din autobuz unei persoane mai în vârstă etc.
  2. Ia-ți energia din natură! Fă plimbări prin parc, bucură-te de soare, respiră aer curat, admiră o floare etc. Toate acestea stimulează producția de serotonină (hormonul fericirii), te pot relaxa și liniști.
  3. Apelează la remedii din plante! Tot de natură poți beneficia consumând ceaiuri sau capsule din plante cu efect adaptogen, neuroprotector și tonic nervos, care susțin rezistența organismului în situații stresante. Ajută enorm! Se pot administra în cure de câteva luni și nu dau dependență.
  4. Concentrează-te pe ce ai bun în viața ta! Dimineața, când deschizi ochii, stai câteva minute în pat și enumeră în gând lucrurile pentru care ești recunoscător: faptul că ești sănătos, că cei dragi sunt în viață, că ai un acoperiș deasupra capului sau un job care-ți place.
  5. Fă zilnic mișcare! Aceasta îmbunătățește circulația de la nivelul creierului, îl oxigenează și crește producția de serotonină.reduce starea de agitatie
  6. Confruntă-ți problemele! Da, în viață se vor întâmpla și lucuri rele, inevitabil. Recunoaște-ți și acceptă-ți durerea, furia, apoi încearcă să te raportezi la acea situație diferit, constructiv. Cu siguranță ai învățat ceva din ea! După aceea, dă-o uitării.
  7. Trăiește în prezent, nu în trecut! Nu mai are rost să te gândești în permanență la situații urâte, care te-au supărat, la întâmplări nefericite. Te vei măcina inutil. Ce a fost a fost, nu mai poți schimba. Tot ce poți face este să privești în față și să alungi amintirile negative, care doar îți fac rău.
Fares Separator Left
Fares Separator
Fares Separator Right
ADAUGĂ COMENTARIU
Leave a Reply

Brandurile Fares

Consimțământ pentru cookie-uri