Cum poti slabi fara sa tii dieta
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Cum poți slăbi fără să ții dietă

Articole

Ai vrea să dai jos kilogramele în plus, însă îți e groasă de diete și restricții alimentare? Stai liniștit, se poate și fără ele! Poți slăbi fără niciun chin, ci doar făcând mici schimbări în stilul tău de viață. Cu timpul, aceste obiceiuri îți vor deveni reflex și te vor ajuta să-ți menții silueta.

Ar trebui să îți scoți din cap noțiunea de „dietă”. Ea implică anumite restricții dure pe o perioadă scurtă, până la atingerea obiectivului. După ce scapă de numărul de kilograme dorit, sau pur și simplu sătui de dietă, oamenii vor reveni la stilul de viață obișnuit. Odată cu asta revin, evident, și kilogramele în plus. Să slăbești, să te îngrași, iar să slăbești… îți va da peste cap metabolismul. Mult mai corect și sănătos este să-ți găsești un stil de viață cu obiceiuri bune, care să ți se potrivească, pe care să-l păstrezi pe termen lung. În felul acesta, vei reuși să-ți menții fără efort greutatea ideală.

  • Ordonează-ți mesele! Nu mânca haotic, nu ciuguli mereu câte ceva, pentru că, fără să-ți dai seama, ajungi până la sfârșitul zilei să consumi un număr enorm de calorii. Încearcă să respecți orele de masă și vei vedea că foamea va apărea doar la acele ore.
  • Nu mai intra în bucătărie după ora 20.00. Toți nutriționiștii spun că ce consumăm după această oră nu se metabolizează pentru că, seara, organismul își încetinește motoarele.complex natural de slabit
  • În schimb, ai libertate să mănânci copios la micul dejun. Caloriile consumate la această masă se ard pe parcursul zilei, fără să se depună. Apoi, nu vei mânca așa mult la masa de prânz și nici nu vei fi tentat să alegi mâncăruri consistente, grele, nesănătoase. Dar, atenție, copios nu înseamnă nesănătos. Spre exemplu, de ce să mănânci lapte cu cereale rafinate, cu zahăr și arome, în loc să alegi cereale integrale, fără zahăr?! Gusturile se educă, la fel și obiceiurile.
  • Nu te saturi fără pâine? Încearcă să mai reduci din cantitate și să optezi, măcar în primă fază (până te obișnuiești), pentru alimente care nu cer asociere cu pâine: supe, salate… Ele îți umplu stomacul în schimbul unui număr mic de calorii și îți dau o senzație de sațietate. Și reducerea cantității de pâine și făinoase ține tot de obișnuință.
  • Dulciurile și mâncarea de la fast-food sunt ca un drog: conțin acei potențiatori de gust de care devii dependent. Dar există și alte preparate mult mai bune și sănătoase în același timp. Dacă îți stă gândul doar la prăjituri, măcar prepară-le în casă, cu făină integrală, mai puțin zahăr (spre deloc), cu fructe și îndulcitori naturali (miere, ștevie)… ceea ce nu găsești la cofetărie. Perioada în care reduci consumul de alimente nesănătoase și neprietenoase cu silueta ar putea fi considerată adevărata „cură”. Una de reeducare a gusturilor.
  • Apelează la ajutoare din natură. Pentru a face mai ușoară tranziția de la actualul stil alimentar la cel corect, poți folosi remedii pe bază de plante care te sprijină în drumul tău spre „silueta perfectă”. Sunt ceaiuri, capsule naturale și plicuri cu mixuri de plante care reușesc să-ți reducă apetitul, dau senzația de sațietate, curăță corpul de toxine și stimulează arderea grăsimilor.
  • Acest stil de viață nu trebuie să implice renunțarea totală la alimentele tale preferate. Nu trebuie să-ți iei adio de la pizza și de la cartofi prăjiți, doar că acest tip de alimente trebuie să reprezinte excepția, nu regula.
  • Nu uita de lichide! Ar fi indicat să bei cât mai multă apă, ceaiuri neîndulcite, apă cu lămâie, cu ghimbir ras. Acestea nu conțin calorii, dar te fac să uiți de foame, previn constipația, reglează metabolismul și stimulează eliminarea toxinelor. Ține tot de obișnuință să încerci să bei cât mai des, chiar înainte de a apărea senzația de sete.
  • Fă mișcare. Dacă se poate chiar zilnic. Ai putea spune că nu ai timp să mergi la sală, că e prea greu să ieși la alergat, dar nici nu e nevoie de prea mult efort pentru a arde calorii. Tot de obișnuință ține să urci mai des pe scări în loc să iei liftul, să cobori cu o stație mai devreme și să mergi pe jos spre casă… În timp, vei ajunge să-ți placă enorm. Vei vedea!

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.