Reteta pentru orice smoothie – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

Reteta pentru orice smoothie

O întreagă masă într-un pahar. Şi nu orice masă, ci una foarte sănătoasă, gata în mai puţin de 5 minute. Conţine tot ce îţi trebuie: vitamine, minerale, antioxidanţi, proteine, grăsimi bune şi alţi nutrienţi.

Iată reţeta universală a unui smoothie de excepţie!

Pune fructe sau/şi legume

Asortează cel puţin două dintre acestea. Legumele verzi (kale, spanac) transformă smoothie-ul într-o băutură  super sănătoasă. Ai de ales între: banana, fructe de pădure, pară, măr, piersică, kiwi, ananas, cireşe, mango, avocado, sfeclă roşie, spanac, rucola, frunze de păpădie.

Alege o bază

Pentru a obţine consistenta dorită de tine şi a adăuga un plus de nutrienţi, adaugă: unt de arahide, iaurt, cuburi de gheaţă, apa/miez de cocos, seminţe de chia, ovăz sau alte cereale.

Adaugă un plus de aromă

Un plus de gust se obţine cu puţină miere, sirop de arţar, smochine, curmale, scorţişoară, nucşoara, mentă.

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.