5 idei de mic dejun sanatos – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

5 idei de mic dejun sanatos

Încă de când eram mici am fost învățați că masa de dimineață este cea mai importantă masă a zilei. La rândul nostru, îi învățăm pe cei mici să nu sară peste micul dejun, dar foarte mulți dintre noi ne începem activitatea doar cu o ceașcă de cafea.

Haideți să aflăm împreună de ce este atât de importantă prima masă a zilei:

Pentru a funcționa în mod corect și la un randament optim, organismul are nevoie de substanțe nutritive, iar lipsa lor poate duce la disfuncționalități la nivel organic.

S-a demonstrat științific că substanțele nutritive care nu sunt asimilate dimineața nu mai pot fi recuperate pe parcursul zilei. De aceea, micul dejun nu poate fi înlocuit de nicio altă masă.

În plus, un alt studiu a demonstrat că renunțarea la micul dejun duce la obezitate. Surprinzător, acest lucru nu este în mod necesar rezultatul consumului mai mare de hrană în a doua parte a zilei.

Iată 5 idei de mic dejun sănătos care vă vor da energie:

1.  Cereale cu lapte

O porție de lapte cu cereale conține calciu și vitamina D – substanță care ajută calciul să se fixeze în organism. Astfel, veți avea unghii rezistente și dinți sănătoși. În plus, este gata în 30 de secunde.

Untitled-4

 2. Croissant cu fructe

Fructele constituie un mic dejun sănătos, pentru că sunt pline de vitamine, minerale și apă. Ele detoxifiază organismul și previn retenția de apă. Corpul nostru are nevoie de puțină energie pentru a le digera, deci nu veți simți nevoia de somn după masă. Consumați-le alături de un croissant proaspăt.

Untitled-1

3. Bruschete cu legume

Legumele echilibrează nivelul zahărului din sânge, cresc energia și întăresc sistemul imunitar. Este important să le includem în meniu, înca de la prima oră, întrucât conțin antioxidanți și minerale.

Bruschetele se prepară ușor, iar dacă aveți imaginație poteți încerca o mulțime de combinații de legume și condimente care vă plac.

Untitled-5

4. Ouă fierte cu pâine integrală și legume

Ouăle fierte tari sunt bogate în vitamine care ne protejează ochii și ne mențin sănătatea oaselor. Consumate în cantități moderate, acestea mențin sănătatea inimii. Mâncați-le alături de legume proaspete și pâine integrală.

Untitled-2

5.  Smoothie-uri

Daca încă nu v-ați obișnuit să mâncați dimineața, Smoothie-urile sunt o adevărată doză de vitamine și energie. Durează foarte puțin sa le prepari, sunt gustoase și există o mulțime de combinații de fructe și legume pe care încă nu le-ați descoperit.

Untitled-3

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.