5 reguli de bază în curele de slăbire – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

5 reguli de bază în curele de slăbire

Sfaturi Practice

Vrei cu adevărat să slăbești, iar kilogramele pe care le dai jos să nu se depună la scurt timp după încetarea curei? Atunci respectă aceste reguli care e bine să facă parte, pe viitor, din stilul tău de viață.

1. Reducerea porțiilor. Nu trebuie să te înfometezi, de altfel, nici nu e indicat. E suficient să reduci treptat cantitatea de mâncare consumată. Slăbești atunci când aportul de calorii în organism este mai mic decât cel consumat prin ardere. Secretul este să te ridici de la masă atunci când simți că nu te-ai săturat complet și încă ai mai mânca ceva.

2. Mănâncă la ore fixe. Un alt secret de bază este să fii organizat în ceea ce mănânci. Și poți face acest lucru doar mâncând la ore fixe. Într-o zi, trebuie să ai trei mese principale și două gustări, care se succed din trei în trei ore. Astfel, prima masă va fi la ora 7.00, la 10.00 e gustarea, la 13.00 prânzul, la 16.00 a doua gustare, iar la 19.00 cina. După această oră, nu mai mânca absolut nimic. De asemenea, dacă ai ratat masa de la o oră, așteapt-o pe următoarea, de la ora programată. Pe lângă faptul că te organizează și poți avea mai ușor evidența celor consumate, mesele mici și dese îți țin apetitul sub control. Reține, mesele trebuie sa fie mici.

3. Fă mișcare. Sportul este esențial, iar fără el, nu faci nimic. Dacă nu ești obișnuit și nu ai antrenament, începe cu exerciții ușoare –  înot, mers cu bicicleta, o plimbare mai alertă prin parc, urcă scările în loc să iei liftul, coboară cu două stații de autobuz mai devreme și mergi pe jos până la destinație. Soluții se găsesc, trebuie doar să te mobilizezi.

4. Orientează-te spre alimente sănătoase. Dacă până acum îți lua cina de la fast-food, gustarea de la patiserie, iar prăjiturile nu-ți lipseau din meniu, e cazul să faci unele schimbări majore. Aceste alimente bogate în calorii ar trebui să fie în farfuria ta doar ocazional. Trebuie să mănânci, de acum, mai mult legume, fructe, grătare, lactate slabe, nuci și semințe, cereale integrale. Ai fi uimit câte bunătăți poți prepara din aceste ingrediente.

5. Stabilește-ți ținte realiste și urmărește evoluția. Nu trebuie să te urci pe cântar în fiecare zi. Și nici nu e indicat să slăbești mai mult de un kilogram pe săptămână. Pierderile rapide de greutate s-au dovedit a avea succes doar pe perioada curei, după care organismul începe să își refacă rapid depozitele. Cunoaște-ți corpul, iar alimentația sănătoasă și sportul trebuie să facă parte din stilul tău de viață.

Adauga comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.