5 greșeli care îți sabotează cura de slăbire – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

5 greșeli care îți sabotează cura de slăbire

Noutăți Fares

Ai hotărât să ții o cură de slăbire, te-ai documentat și ai ales o variantă de dietă, încerci să mănânci sănătos și, cu toate acestea, rezultatele întârzie să apară? Cu siguranță faci câteva greșeli. Identifică-le și renunță la ele! Altfel, riști să renunți la cură.

Poate dieta aleasă nu ți se potrivește. Una dintre greșelile pe care le facem adesea este să ne inspirăm din dietele altora, din ce aflăm pe la televizor, și să credem că ce a funcționat la alții va funcționa și la noi. Însă fiecare organism este unic, are propriul ritm de funcționare, propriile toleranțe alimentare. Iar dacă acționezi greșit, nu numai că nu vei reuși să duci cura până la capăt, dar te vei confrunta și cu tulburări digestive serioase sau cu afecțiuni de altă natură.

Nu reduci porțiile. Degeaba ai trecut pe fructe și legume, pe mâncăruri gătite în casă, dacă le consumi în cantități industriale. Cheia unei diete este să te ridici de la masă când încă îți mai e puțin foame. În principiu, orice ai mânca, redu porțiile.

Nu îți prepari mâncarea în casă. Vrei să respecți dieta și să consumi la masa de prânz doar o salată? Află că și aceasta poate fi o bombă calorică dacă o comanzi cu sosuri și brânzeturi. Apoi, legumele devin și ele nocive dacă, după ce au fost fierte, sunt rumenite în ulei, pentru a le da gust. Iar salatele de vinete, fasolea bătută, supele și ciorbele adună multe calorii dacă li se adaugă uleiuri, prăjeli și conservanți. Cel mai indicat este să-ți prepari aceste mâncăruri acasă, să știi ce ai pus în ele.

Mănânci haotic. În felul acesta, nici nu mai poți ține evidența celor consumate și, în plus, dacă ajungi în punctul la care ți-e foarte foame, riști să dai iama în mâncare odată ajuns în bucătărie. De asemenea, un program haotic de masă presupune multe ronțănele și snack-uri la tot pasul. Toți specialiștii recomandă la unison 3 mese principale și două gustări pe zi, la un interval de 3 ore.

Nu tot ce e sănătos e și bun pentru siluetă. Trebuie să știi că fructele uscate, unele fructe proaspete, nucile și semințele sunt bogate în calorii și trebuie consumate cu moderație.

 

Adauga comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.