5 arome exotice şi delicioase care ajută digestia – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

5 arome exotice şi delicioase care ajută digestia

Tendințe

Indigestia, balonarea, crampele abdominale care apar după masă sunt rezultatul unor deficienţe digestive, plus consumul de alimente nesănătoase, la care se adaugă anumite greşeli pe care le facem în timpul mesei. Pentru ca digestia să se desfăşoare în parametrii optimi, avem nevoie de anumite enzime care au rolul de a digera proteinele, grăsimile şi glucidele. Organismul nostru le produce în mod natural, însă de multe ori în cantitate insuficientă. Dacă poţi să îl ajuţi, nu ezita! Mănâncă de câte ori ai ocazia ananas, portocale, kiwi şi ghimbir. Sunt exotice, dar se găsesc şi pe la noi din belşug. Acestea conţin enzime vegetale naturale recunoscute pentru puterea lor de a ajuta sistemul digestiv şi de a trata indigestia. Să le luăm pe rând.

Ghimbirul este cel mai ieftin şi ai nevoie doar de o bucăţică pe care să o dai pe răzătoare. Foarte parfumat, el va da savoare unei limonade, prăjiturilor tale, dar şi mâncărurilor, se poate adăuga într-un pahar de suc de portocale sau se poate cosuma sub formă de ceai. Conţine enzime care stimulează producerea sucului gastric şi ajută digestia.

Portocalele sunt surse preţioase de calciu, fosfor, de vitamine (A, B, C) şi fibre. Se digeră foarte repede şi nu solicită sistemul digestiv, dimpotrivă, îl relaxează şi combat crampele graţie efectului său de a stimula fluxul sucurilor digestive. Tot portocalele sunt remedii naturiste excelente în tratarea constipaţiei.

Ananasul este printre puţinele fructe permise după o masă copioasă pentru că e un aliat de nădejde în procesul de digestie. Conţine bromelaină, o enzimă care dizolvă proteinele din restul alimentelor, reduce balonarea, constipaţia, grăbeşte digestia, având efect purgativ, detoxifiant, revigorant al sistemului digestiv. În acelaşi timp, ananasul este şi un bun pansament gastric. Şi nici nu îngraşă – 100 g de ananas conţin doar 50 de calorii.

Kiwi se mai poate mânca şi el după masă pentru că stimulează sucurile gastrice şi conţine o enzimă numită actinidină, care ajută digestia. În plus, taie greaţa. Conţine foarte multă vitamina C, mai multă decât citricele, dar şi fier, zinc, potasiu şi o gamă largă de vitamine.

Fructul de papaya e mai rar pe la noi, dar şi el merită un loc de cinste în lista deliciilor care ajută digestia. Enzima pe care o conţine el se numeşte papaină, care are efecte asemănătoare pepsinei, enzima secretată în mod natural la nivelul stomacului. Aceasta ajută la digestia lipidelor, reglează funcţia excretorie a bilei, stomacului, pancreasului.

Recomandarea Fares: Capsule Digestie Uşoară, cu extract de papaya şi extract de ananas.

Asocieri recomandate

Adaugă comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.