10 alimente care te ajută să slăbești – Fares.ro
×
x
RĂMÂI CONECTAT!
Lasă-ne adresa de mail şi află noutaţile Fares!

10 alimente care te ajută să slăbești

Articole de Specialitate

Într-o cură de slăbire, pe lângă reducerea porțiilor și evitarea alimentelor care îngrașă, poți apela și la ajutoare din natură. Există fructe, legume, ceaiuri și cereale care au efect de ardere a grăsimilor, îți dau senzația de sațietate pentru mult timp și, în principiu, te ajută să slăbești.

Grepfrutul. Chiar dacă nu schimbi nimic altceva la stilul tău alimentar, dacă mănânci o jumătate de grepfrut înaintea fiecărei mese principale, vei slăbi o jumătate de kilogram pe săptămână, spun unele statistici. Acest fruct este celebru în dietele de slăbire. Un fruct de mărime medie are doar 36 de calorii, dar mulți antioxidanți, fibre și vitamine. Curăță ficatul și ajută la detoxifierea organismului.

Ceaiul verde. Este plin de antioxidanți, ajută la detoxifiere, la arderea grăsimilor și scade senzația de foame. Fă-ți un obicei din a bea un ceai verde în fiecare dimineață, în loc de cafea.

Fasolea neagră sau roșie. O porție de ciorbă sau de mâncare îți asigură necesarul de proteine fără a veni la pachet cu grăsimile saturate care se găsesc în carne (sursa de proteine animală).

Ovăzul integral. Consumat dimineața, la micul dejun, îți oferă o senzație de sațietate pentru mult timp, întărește imunitatea și ajută la arderea grăsimilor.

Tărâțele de psyllium. Sunt în topul recomandărilor pentru cei care țin dietă săracă în carbohidrați și calorii. Psyllium este o plantă expandabilă care, absorbind lichidul din jur, se umflă și își mărește volumul de până la 20 de ori. Astfel, dă senzația de „stomac plin”, iar starea de sațietate este menținută timp îndelungat. Două linguri adăugate în iaurt sau în lapte sunt suficiente la micul dejun și conțin doar 32 de calorii. Datorită conținutului ridicat de fibre, ele previn și tratează constipația, îmbunătățesc digestia și detoxifică organismul.

Avocado. Conține fibre, proteine, dar mai ales grăsimi de bună calitate de care organismul are nevoie și care, se pare, mențin senzația de sațietate.

Broccoli. Are foarte puține calorii, însă e extrem de sănătos și te satură. Conține fibre, calciu, betacaroten și vitamina C care întăresc imunitatea.

Migdalele. Reprezintă o altă sursă de acizi grași esențiali și proteine vegetale care dau senzația de sațietate. Sunt gustarea ideală între mese pentru că îți potolesc foamea fără să aducă un aport așa mare de calorii.

Ardeiul iute. Stimulează arderea grăsimilor, iar excesul de calorii este convertit în energie termică. Dacă nu ai ulcer sau alte probleme cu stomacul, e indicat să consumi un ardei iute la mesele de prânz și seară.

Ceaiul de soc. Stimulează detoxifierea organismului prin transpirație, previne constipația și crește diureza. În plus, conține vitamine și minerale valoroase pentru sănătate.

Adauga comentariu

Te asigurăm că nu folosim datele tale personale în alt scop decât cel precizat în Politica de Confidențialitate, iar bifarea acestei căsuțe echivalează cu acceptarea celor prezentate.